A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Česká republika

Jehla 3* - Hezké ubytování, horší služby...

Hodnocení ubytování

Hotel jsem objednával přes e-mail a komunikace byla naprosto bezproblémová a vstřícná. Čerpal jsem tzv. antistresový balíček, který jsem měl jako majitel karty " Sphere " za polovičku ( no, o skutečné hodnotě by se dalo s úspěchem polemizovat ). Měli jsme apartmán č.636, což jsou vlastně dva standardní pokoje spojené v jeden. Takže prostoru hodně + vana. Pokoje hezké, útulné a vybavené novým nábytkem. Ovšem na tak hezkém apartmánu a hotelu tří hvězdiček je zarážející několik maličkostí. Na pokoji nebyl telefon ( nevím jakým způsobem budí recepce hosty, pokud tuto službu požadují ), postrádal jsem taky informační složku hotelu ( info o hotelu, restauraci, okolí, dopisní papír atd. ), dále si myslím, že by byl velice vhodný fén v koupelně ( určitě by se tam vešel ) a velikou ostudou byly ramínka ve skříni, nepočítal jsem kolik různých druhů, ale jsou na fotografii. Přitom kvalitní dřevěná se dají koupit všude za pár korun. Opravdu to kazilo dojem. Hotel disponuje prostorným výtahem. To, že se stávají standardem na pokojích televizory LCD a zde byla analogová, hodnotit nebudu, to myslím příliš podstatné není.

Hodnocení stravy

V rámci balíčku jsme měli dvě večeře a dvě snídaně. Večeře byly výběrem z menu a myslím, že v dostatečném rozsahu. Snídaně bufetové. Co se týče večeří, první den ( neděle ) v pořádku, restaurace poloprázdná, obsluha i kuchyň rychlá. Jídlo nepřekvapilo, myslím, že by se dalo nazvat běžným restauračním. Ovšem druhého piva jsem se nedočkal, tady pozornost servírky zakulhala. Snídaně první v pořádku i když výběr menší. Káva z automatu, džus, mléko, jeden druh buchet, rohlíky, chleba, sýr, šunka, párky a smažená vejce s cibulkou. Samozřejmě med, máslo, paštika... Další den se hotel zaplnil a nastalo " ouha "! Na večeři i snídani jsme šli na dvakrát po půlhodině. Vždy plno. Nejhorší situace byla den před odjezdem u snídaně, to byla katastrofa. Restaurace je poměrně malá, na tak velký hotel a navíc, zde pracoval pouze jeden číšník, který to zákonitě nemohl všechno stíhat. Takže jídlo nebylo téměř žádné ( to myslím naprosto vážně ), seděli jsme u stolu, kde na půlce byla kupa nádobí po předešlých hostech. Nebylo pečivo, nebyly pohárky a ze sýrové mísy pokukovaly dva oschlé plátky sýra na který v řadě čekali hladoví důchodci...Namastil jsem si tedy zbylý rohlík máslem, přenechal místo čekajícím a opustil hotel. Je to škoda, jako kdyby chyběla komunikace mezi recepcí a kuchyní o počtu očekávaných hostů, dá se to zorganizovat jak časově, tak personálně.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Hotel je téměř v centru Žďáru nad Sázavou. Hned u řeky a sportovního centra. Zhruba tři kilometry od hotelu je zámek Dr. Kinského Žďár nad Sázavou, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře a spousta jiných staveb slavného architekta Jana Blažeje Santiniho-Aichla. Dvě naučné stezky kolem zámku jsou úžasné, hlavně ta která vede kolem zelené hory, kolem rybníku. Většinou vede lesem po prkenných chodnících - úžasné.

Hodnocení personálu hotelu

Personál v pořádku, jen recepční při příjezdu nám připadala málo vstřícná a ochotná vyjít maximálně vstříc, potom menší zájem servírky ( objednat-přinést-zaplatit ).

Celkový dojem, přístup personálu

Hotel je zvenku absolutně nefotogenický ( panelák ), uvnitř útulný. Můj dojem je ten, že je spíše zaměřen na akce většího druhu - konference, zájezdy, teambuilding atd. Pro zamilovaný pár, rodinu s dětmi to příliš není. Jelikož jsme v rámci balíčku měli mít " plný minibar ke konzumaci zdarma ", byl jsem dost překvapen obsahem lednice ( přikládám fotografii ), to se v pondělí po dotazu na recepci změnilo, ale již s konzumačním listem a cenami a pochopitelně naším znejistěním. Taky avizovaná láhev sektu na pokoji nebyla, opět dotaz na recepci. Vyřešeno asi takto: řekněte si při večeři v restauraci. Tam to taky na druhý pokus vyšlo ( Bohemia 0,33l :-), je trapné, když se má klient dožadovat placeného standartu. Taky mne při objednávání ujistili, že pro mně zajistí vegetariánskou stavu - no, marně, v kuchyni, ani v restauraci o mém požadavku nevěděli. Samozřejmě, že pak jsme to nějak nakombinovali. Původní cena tohoto pobytu je nadhodnocená a proto jsme měli slevu a taky na pokoji další slevu 50%, na příští pobyt. Jenže žádné další, alespoň pro nás nebude - toho pochybení bylo příliš mnoho a to na pohodě a dobrém pocitu nepřidá. DŮLEŽITÁ POZNÁMKA: Asi týden poté, co jsem do hotelu napsal své nespokojené poznatky se mi ozvala marketingová asistentka. Hotel se k našim potížím postavil čelem, omluvil se, vysvětlil příčiny vzniklých potíží a nabídl refundaci tisíc korun jako omluvu za nedostatky při našem pobytu. Část jejich slov: " Děkuji Vám za Vaše sdělení o proběhlém pobytu, kterého si velice vážíme a vyvodíme z něho patřičná opatření pro nápravu, Vaší odborné reference si velmi vážíme a mohu potvrdit, že připomínky byly řešeny na poradě s vedoucími všech středisek a byly vyvozeny patřičné závěry, které by měly vést ke zlepšení služeb ". Jen opravdu dobrý hotel se ke kritice postaví takto a já si myslím, že potíže, které potkali nás, již budoucí hosté zcela jistě nepoznají. Takže naši zkušenost beru jako souhrn nešťastných náhod, které bohužel potkali nás a hotelu plně věřím, že další pochybení nedopustí a budou tak mít jen spokojené klienty. Opravdu si to zaslouží, jejich přístup je ukázkový a měl by být příkladem i pro další hotely.

Fotogalerie

Další recenze hotelu

Pro tento hotel, nemáme žádnou další recenzi.Buďte první, kdo nějakou přidá.?